• Nieuws
  • Vacatures
  • Contact
  • Welkom in de spreekkamer van de toekomst

    Hallo, ik ben Luca. De digitale assistent voor de behandelaar. Ik werk aan de spreekkamer van de toekomst. Ik zorg dat deze administratievrij is en jij als behandelaar meer aandacht kunt besteden aan wat jij belangrijk vindt: jouw cliënten. Met als resultaat dat jij met nog meer plezier naar je werk gaat.

    Mijn diensten gaan verder dan alleen automatische verslaglegging van behandelingen. Ik verkort ook drastisch de tijd van de voorbereiding en de registratie achteraf. 

    Bij alles wat ik doe is de privacy van jouw cliënten topprioriteit. Daarom zijn mijn diensten gecertificeerd op alle belangrijke normen (ISO/NEN7510 & VWO BOZ) en voldoe ik aan de regels van de nieuwste AI Act van de Europese Unie. En waar nodig, ga ik verder dan de wettelijke verplichtingen.

    Nieuwsgierig wat ik voor jouw GGZ instelling kan betekenen? 

     

     

     

    Minder administratie en meer werkplezier

    Ik garandeer je 30% minder administratietijd. Zo help ik met behandelingen voorbereiden, vastleggen en administreren. Je houdt dus meer tijd over om te doen waar je goed in bent: het behandelen van cliënten. Met als positieve bijwerking dat jouw werkdruk flink afneemt.

    • Minder tijd kwijt aan administratieve taken
    • Méér transformatie naar (aantoonbaar) meer directe zorgtijd
    • Multi-inzetbaar: voor, tijdens én na een behandeling

     

    "Onze digitale assistent neemt het typen over, zodat de behandelaar - eventueel samen met de cliënt - het verslag kan controleren. Dit bespaart tijd, verlaagt de werkdruk en verhoogt het werkplezier."

    Anneke Lalleman Partner ValueCare

    Meer aandacht en tijd voor jouw client

    Ik beloof je veel meer ruimte om écht contact te maken met je cliënt. Want ik zorg dat het gespreksverslag aan het einde van de behandeling klaar staat. Natuurlijk via het vooraf gewenste format.

    Tijdens de afsluiting van de behandeling kun jij dit verslag met je client doornemen. Jij blijft in control. Want ik verwerk het verslag pas in de administratie als jij akkoord bent. Ondertussen zet ik een samenvatting van de volgende behandeling klaar. Zo krijg jij meer "lucht" tussen behandelingen.

    • Meer aandacht voor je cliënt
    • Meer tijd voor je kerntaken
    • Volledige controle over je registratie
    • Meer ruimte tussen behandelingen

     

    Verbetering van de kwaliteit van de zorg

    Omdat ik jouw GGZ-instelling kan ondersteunen bij elke behandeling help ik werkprocessen te stroomlijnen en zorg ik voor uniforme verslaglegging. Zo wordt elke behandeling volgens een vaste structuur opgebouwd en vastgelegd. Deze kun je, voordat je deze opslaat in bijvoorbeeld het EPD, samen met jouw cliënt doornemen. 

    Dankzij mijn kennis van de GGZ en ervaring bij meer dan 100+ zorginstellingen weet ik wat belangrijk is en zorg ik uiteindelijk dat jouw behandeling kwalitatief beter wordt

    • Uitgebreide kennis & expertise van de GGZ
    • Versnelde doorontwikkeling binnen ons netwerk van zorginstellingen
    • Succesvolle implementatie bij 100+ zorginstellingen
    • Veiligheid & privacy geborgd: gecertificeerde op alle belangrijke normen

     

    "Met de digitale assistent Luca hebben onze behandelaren meer aandacht en focus voor de cliënt tijdens het consult. Ook ontstaat er meer ‘lucht’ tussen afspraken. Want het gespreksverslag is al klaar voordat de client de deur uit is

    Janneke Procee Directeur bedrijfsvoering bij VNN

    Volledige registratie met positieve impact

    Met mij als digitale assistent groeit de kwaliteit van jouw registratie. Ik registreer direct aan de bron en de registratie staat direct in het EPD. Dit scheelt veel tijd voor de back-office van jouw GGZ instelling. Vanzelfsprekend heeft registratie aan de bron ook een aantoonbaar positieve financiële impact. 

    The proof of the pudding is in the eating. Met onze ruime ervaring in de Nederlandse zorg garandeert ValueCare een ROI van 200%.

    • Registratie aan de bron & direct in het EPD
    • Minder tijd kwijt aan correcties en nalopen van de registratie
    • 50% tijdbesparing op de zorgadministratie

     

    Elke dag beter voor behandelaar en cliënt

    Mijn ontwikkeling gaat razendsnel. Want ik werk aan gestandaardiseerde instructies voor verslaglegging. Dat doe ik samen in een groot netwerk van behandelaren in de GGZ. Zo kan ik steeds meer administratieve taken jou uit handen kan nemen. Natuurlijk maak ik daarbij ook gebruik van de jarenlange ervaring van ValueCare in de Nederlandse zorgmarkt.

    • Continue doorontwikkeling in nauwe samenwerking met GGZ behandelaren
    • Kennisdeling binnen het ValueCare netwerk
    • Gecertificeerd op alle belangrijke normen (ISO/NEN7510, VWO BOZ)
    • Voldoet aan de regels van de AI Act van de Europese Unie

    “ValueCare is een Nederlands bedrijf en ontwikkelt haar diensten al 20 jaar in nauwe samenwerking met zorginstellingen. Dit versnelt de innovatie, we leren van elkaar en creëren samen meer impact dan we ooit alleen zouden kunnen."

    Bas Stadhouders, director bij ValueCare

    Interesse in een gepersonaliseerde demo?

    Om de verlichting van de digitale assistent zelf te ervaren geven wij graag een gepersonaliseerde demo. Tijdens deze demo ervaar je hoe het gespreksveslag op basis van het door jouw gewenste format tot stand komt. Zo krijg je een goed gevoel bij het werken met de digitale assistent en heb je inzicht in de resultaten.

    Deze gepersonaliseerde demo is er op dit moment voor GGZ instellingen met een omvang van minimaal 100 behandelaren. Deze schaal is nodig om onze missie - de administratievrije spreekkamer voor de behandelaar - nog voor 2027 voor álle GGZ instellingen bereikbaar te maken.

     

    Nieuwsgierig wat ik voor jouw GGZ-instelling kan betekenen?

    Plan een demo. En we nemen binnen 1 dag contact met je op.

    Nieuwsgierig wat ik voor jouw GGZ-instelling kan betekenen?

    Plan een demo. En we nemen binnen 1 dag contact met je op.

    ValueCare maakt gebruik van cookies. Meer weten? Lees ons privacy statement en cookieverklaring.