Nooit meer registreren toekomstmuziek? Onze digitale assistent maakt iedere dag steeds meer zorgverleners vrij van administratie. Wij van ValueCare hebben de digitale assistent voor zorgverleners in ziekenhuizen ontwikkeld, voor én met 100+ zorginstellingen. Onze assistent is inzetbaar in het ziekenhuis in de spreekkamer, op de SEH, aan het bed en op de OK.
Dankzij de slimme inzet van AI verlaagt onze digitale assistent drastisch de tijd van de voorbereiding, verslaglegging en de registraties rondom het patiëntcontact. Daarnaast automatiseert hij steeds meer andere zaken, zoals ZIB’s invullen en orders aanmaken.
Bij alles wat onze digitale assistent doet is de privacy topprioriteit. Daarom zijn onze diensten gecertificeerd op alle belangrijke normen: ISO/NEN7510, ISAE, VWO BOZ & DPIA.
Minder administratie
en meer werkplezier
Onze digitale assistent levert een tijdbesparing op van 30% voor zorgverleners en directe ondersteuners. Deze besparing komt tot stand dankzij de automatische voorbereiding, verslaglegging en automatische registratie. De administratie is afgerond voordat de patiënt de deur uit is. Zo krijgen zorgprofessionals meer tijd om te doen waarvoor ze ooit de zorg zijn ingegaan: patiënten helpen.
- 30% meer zorg én werkplezier
- Ondersteunt voor, tijdens en na een patiëntcontact
- Oók ondersteuning bij o.a. ZIB’s en orders

Meer aandacht en tijd
voor jouw patiënt
Onze digitale assistent bespaart 5 minuten per patiëntcontact. Zo krijg je meer ruimte om écht je aandacht bij de patiënt te houden. Deze belofte kunnen we doen omdat de digitale assistent het patiëntcontact automatisch voorbereidt, zorgt dat het verslag direct klaar staat én jou veel werk uit handen neemt bij de registratie. Natuurlijk blijf jij als zorgprofessional altijd in control.
- Minder beeldscherm, meer aandacht
- Meer tijd voor kerntaken
- Volledige controle over het resultaat

Volledige registratie aan de bron
Onze digitale assistent registreert de zorg direct en correct voor volledige omzet. Dit zorgt ook voor tijdbesparing op de back-office van het ziekenhuis. Eerder ging een DBC wel door twintig handen voor het de deur uit ging als declaratie. De digitale assistent zet een streep door deze handmatige checks en correcties. Direct aan de bron staat de registratie volledig in het EPD. The proof of the pudding is in the eating. Met onze ruime ervaring in de Nederlandse zorg garanderen wij een ROI van 200%.
- Gegarandeerde ROI van 200%
- Registratie altijd op orde voor volledige omzet
- Minder tijd kwijt aan correcties en nalopen van de registratie
- 50% tijdbesparing op de zorgadministratie

Altijd in ontwikkeling
en elke dag beter
Met onze digitale assistent loop jij voorop. Want de ontwikkeling van onze digitale assistent gaat razendsnel. Zodat hij steeds meer administratieve taken jou uit handen kan nemen. De basis voor deze ontwikkeling is onze jarenlange ervaring in de Nederlandse zorgmarkt én omdat wij onze diensten ontwikkelen in een netwerk van 100+ zorginstellingen.
- Continue doorontwikkeling i.s.m. zorginstellingen
- Kennisdeling binnen het ValueCare netwerk
- Gecertificeerd op alle belangrijke normen (ISO/ NEN7510, VWO BOZ, DPIA)

Zó doet onze digitale assistent dat!
Onze digitale assistent voor zorgverleners automatiseert verschillende stappen rondom het patiëntcontact. Hierdoor is de zorgverlener minder tijd kwijt aan administratie en wordt geleverde zorg volledig geregistreerd. Onze digitale assistent helpt zorgverleners met:
De voorbereiding
Het patiëntcontact wordt automatisch voorbereid. De historie van de patiënt wordt vanuit vele plekken in het EPD samengevat en als een tijdslijn getoond. Zo kan de zorgverlener snel én goed voorbereid door naar de volgende patiënt.
Het verslag
Het gesprek met de patiënt wordt opgenomen en samengevat. De samenvatting herkent de medische essentie nauwkeurig en maakt automatische afhandeling van registratie mogelijk.
Afleiding voor registratie
Het gesprek en verslag worden geanalyseerd en onze assistent schotelt de zorgverlener passende registratie voor. Zo blijft de zorgverlener altijd in control en is registratie altijd volledig aan de bron.
Verwerking van registratie
Na akkoord van de zorgverlener wordt klik- en typewerk uit handen genomen. De registratie wordt automatisch verwerkt in het EPD. De zorgverlener kan direct door naar de volgende patiënt.
Interesse?
Om de verlichting van de digitale assistent zelf te ervaren bij je eigen patiënten doen we graag een Proof of Value. We richten de digitale assistent in voor enkele vakgroepen, compleet en veilig. In vier maanden krijg je een goed gevoel bij het werken met de digitale assistent en heb je inzicht in de resultaten.
Interesse of vragen? Laat je gegevens achter en wij nemen contact met je op.
Nieuwsgierig wat ik voor jouw ziekenhuis kan betekenen?
Plan een demo. En we nemen binnen 1 dag contact met je op.
