• Nieuws
  • Vacatures
  • Contact
  • HagaZiekenhuis start met Digitale Assistent voor administratievrije zorgverleners

    ziekenhuizen automatisering

    Het HagaZiekenhuis is gestart met de Digitale Assistent van ValueCare. Dit is een mooie ontwikkeling voor het HagaZiekenhuis en een grote stap in het verminderen van administratieve lasten voor zorgverleners.

    Wat doet de Digitale Assistent voor de artsen van HagaZiekenhuis? 

    Door het gesprek op te nemen in de spreekkamer maakt de Digitale Assistent automatisch het verslag en verzorgt de DBC registratie. De zorgverleners hebben zo meer oog voor hun patiënten en kunnen meer zorg verlenen in dezelfde tijd. En het ziekenhuis heeft volledige registratie aan de bron. 

    Benieuwd wat onze Digitale Assistent nog meer kan?

    Onze Digitale Assistent is inzetbaar in het ziekenhuis in de spreekkamer, op de SEH, aan het bed en op de OK. Een overzicht van de functionaliteiten van onze Digitale Assistent vind je op deze pagina. Wil je graag een gepersonaliseerde demo? Neem contact met mij op.

    "Met onze digitale assistent hoeven zorgverleners niets meer te typen. Ze controleren alleen het verslag dat de assistent heeft gemaakt. En de administratieve suggesties. En dat betekent tijdsbesparing: lagere werkdruk en meer tijd voor patiënten."

    Liesbeth Thijssen Director bij ValueCare

     

    ValueCare maakt gebruik van cookies. Meer weten? Lees ons privacy statement en cookieverklaring.